Fasciaklinikerna har blivit nominerade till Årets Marknadsförare av Svenska Franchise Föreningen

Vi är mycket glada och stolta över att meddela att Fasciaklinikerna har blivit nominerade till Årets Marknadsförare 2024 av Svenska Franchise Föreningen, i gott sällskap med Pressbyrån och Sibylla.

Denna nominering erkänner vårt arbete med innovativ och effektiv marknadsföring som stödjer och utvecklar våra franchisetagares verksamheter. Det är ett bevis på vårt engagemang för utbildning och spridning av kunskap om Fascia – ett område som revolutionerar synen på hälsa och välbefinnande.

I hjärtat av vår verksamhet ligger en djup förståelse för Fascia, kroppens nätverk av bindväv, som har visat sig spela en avgörande roll för vår hälsa. Vi använder den senaste forskningen och teknologin, som de prisbelönta behandlingsmaskinerna Atlasbalans M1 och M2, för att erbjuda behandlingar som gör skillnad. Vårt uppdrag är att hjälpa människor att må bättre genom att öka rörlighet, minska smärta och främja ett holistiskt synsätt på kroppen och hälsan.

Vår vision har alltid varit att ligga i framkant – inte bara i hur vi behandlar våra klienter utan också i hur vi marknadsför dessa revolutionerande metoder. Denna nominering är ett erkännande av vårt arbete och en motivation att fortsätta leda vägen inom hälso- och wellnessindustrin.

Vi ser fram emot galan den 26 april på Grand Hotel i Stockholm, där vi kommer att ha möjlighet att dela med oss av våra insikter och erfarenheter med kollegor i branschen och fortsätta lära av varandra.

Ett stort tack till Svenska Franchise Föreningen för denna ära och lycka till till våra medfinalister Pressbyrån och Sibylla.

Låt oss fortsätta att höja ribban för vad som är möjligt inom franchising i Sverige!